دوازدهمین مسابقه بین المللی تجربه های موفق

دوازدهمین مسابقه بین المللی تجربه های موفق

دوازدهمین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی در دسامبر 2018 به عنوان بخشی از کنگره تعالی سازمانی جهانی به کمک اتاق بازرگانی و صنایع ابوظبی (ADCCI) برگزار شد.این رویداد رهبران ارشد را در بخش خصوصی و غیر خصوصی هدف قرار داده است تا آن ها با یادگیری از فینالیست هایی که با شرکت در مسابقات بین المللی بنچ مارکینگ موفق به دستیابی نتایج چشمگیری می شوند، آن را در سراسر جهان گسترش دهند.

خشایار عطایی مدیر روابط بین الملل شبکه ی بهینه کاوی ایران در این کنفرانس سخنرانی ای با عنوان ارزیابی رقابت پذیری سازمان ها را مطرح کرد که خلاصه ای از آن را در زیر باهم مرور میکنیم:

خشایار عطایی در سخنرانی آغازین خود مطالعه ای را ارایه داد که در آن به رقابت به عنوان یک معیار کلیدی برای ارزیابی موفقیت شرکت ها می پردازد. وی بر اهمیت شرکت های ایرانی تاکید کرد، زیرا آن ها در طی تحریم های هسته ای با یک محیط بی ثبات خارجی مواجه شده اند. خشایار عطایی یک مدل را بررسی می کند که تعدادی از معیارهای مالی، اقتصادی، تولیدی و همچنین معیارهای دیگر موجود از صورت های مالی شرکت ها را در نظر می گیرد. در این پژوهش ۲۹ شرکت منتخب در صنعت داروسازی و ۲۰ معیار از این مدل انتخاب شدند.این مطالعه تلاش می کند تا بررسی کند که آیا شرکت های بزرگتر یا کوچکتر از طریق مقایسۀ رقابت هایشان در طول زمان ذکر شده به شدت تحت تاثیر تحریم های هسته ای قرار دارند.

 

برای یک مرور کلی از تمام سخنرانی هایی که صورت گرفته شده است، می توانید سخنرانی ها را در قسمت عضو داخلی در صفحه اصلی GBN و خلاصه های آن را در  لینک زیر مشاهده فرمایید.

 

 

مروری بر خلاصه ی سخنرانی های