TRADE Methodology

ترید یک روش بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) بوده که بر تبادل اطلاعات و بهترین تجربه ها جهت بهبود عملکرد در فرآیندها، محصولات و خدمات تمرکز دارد.

این روش شامل پنج مرحله به شرح زیر می باشد:

۱٫ طراحی پروژه (Terms of Reference)

۲٫ بررسی وضعیت موجود (Research)

۳٫ پیدا کردن بهترین تجربه ( Acquire)

۴٫ پیاده سازی (Deploy)

۵٫ ارزیابی فرآیند بنچ مارکینگ و خروجی ها (Evaluate)

 

شبکه بهینه کاوی ایران تنها برگزار کننده دوره رسمی آموزش مدل کاربردی ترید در ایران

با ما تماس بگیرید  88531491