جایزه جهانی بهینه کاوی ۲۰۱۴ – فلوریدا، آمریکا

 

جایزه جهانی بهینه کاوی فلوریدا، آمریکا – ۱۲و ۱۳ آذر ۱۳۹۳

بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) یک روش علمی برای جستجوی بهترین تجارب صرف نظر از خاستگاه اولیه آن در یک شرکت، صنعت و یا خارج از صنعت است که منجر به عملکرد مطلوب در سازمان می شود. تنها در این دیدگاه است که پیوسته بر بهترین ها و برتری تاکید می ­شود.

جایزه جهانی بهینه کاوی سازمان ها را ترغیب می ­کند که توضیح دهند چگونه بهینه ­کاوی (مقایسه و یادگیری از دیگران) عامل جدایی ­ناپذیر و مهمی در بهبود و نوآوری در آن سازمان بوده است.

جایزه جهانی بهینه ­کاوی توسط Benchmarking Partnerships (استرالیا)BestParx Club  (هند) و ) COERنیوزلند( به نمایندگی از شبکه جهانی بهینه کاوی طراحی شده است. این مسابقه در سال ۲۰۱۰ برای نخستین بار به صورت آزمایشی در هند برگزار شد و در دسامبر همان سال در نیوزلند برای اولین بار جوایز به تجارب برتر اهدا شد. در سال گذشته ۸ پروژه از ایران به این جایزه که در سنگاپور برگزار گردید ارسال شد که در این میان شرکت های بانک پاسارگارد، لاستیک بارز، فولاد مبارکه و لیزینگ اقتصاد نوین موفق گردیدند به دور دوم راه یابند.

COER جایزه جهانی بهینه­ کاوی را هر ساله به نمایندگی از شبکه جهانی بهینه­ کاوی برگزار می کند.

این جایزه به همراه نهمین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی IBCON در فلوریدای آمریکا برگزار می شود. موضوع این کنفرانس "نوآوری و تعالی عملکرد در مقیاس جهانی و بهینه کاوی راهبردی" می باشد  و حضور کارشناسان و متخصصان بنیاد بالدریج Baldrige و فرصت مشاوره و یادگیری از بهترین های تعالی سازمانی در دنیا ارزش و اهمیت بی بدیلی برای کنفرانس به وجود آورده است. این مراسم در بزرگترین محل شناخته شده در دنیا در برگزاری کنفرانس، دیزنیلند اورلاندو Disneyworld Orlando، برگزار می گردد که از دیگر جاذبه ­های حضور در این مراسم است.

در صورت تمایل برای حضور در کنفرانس با ما تماس بگیرید.

 

مسابقه تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی در دو مرحله برگزار می شود

مرحله اول: مستندسازی تجارب برتر۲۰۱۴

آخرین مهلت  ارسال تجارب برتر برای مسابقه بین المللی تجارب برتر در ابوظبی و جایزه بین المللی بهینه کاوی در فلوریدا، امریکا

شرکت کنندگان موظفند تا از طریق فرم مربوطه، تجربه برتر خود را به دبیرخانه حداکثر تا تاریخ ۱۰ مرداد جهت ارسال معرفی نمایند. هر سازمان می تواند حداکثر سه پروژه ارایه نماید.

آخرین مهلت ارسال پروژه ها تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ مطابق با ۱۸ آگوست ۲۰۱۴ می باشد.

یک هیئت بین المللی پروژه های ارسال شده را تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه ارزیابی خواهند نمود و از سازمان هایی که دارای استاندارد لازم باشند برای حضور در مسابقه بین المللی تجارب برتر و جایزه جهانی بهینه ­کاوی دعوت به عمل خواهد آمد.

 

شرکت کنندگانی که به مرحله دوم راه می یابند موظفند تا هزینه ثبت نام در کنفرانس – معادل ۷۷۵ دلار امریکا – را پرداخت نمایند .این هزینه تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه قابل پرداخت است و با پرداخت آن هر سازمان مجاز است برای حداکثر ۵ نفر از کارکنان خود اجازه ورود به کنفرانس دریافت نماید.

مرحله دوم مسابقه بین المللی تجارب برتر: ارائه تجارب برتر ۲۰۱۴- ابوظبی ۴ اذر ماه ۱۳۹۳

زمان ۴ اذر ماه ۱۳۹۳

محل برگزاری: اتاق بازرگانی ابوظبی- امارات متحده عربی

از شرکت هایی که پروژه های آنها به مرحله دوم راه یابند، دعوت به عمل خواهد آمد تا تجربیات خود را در مدت زمان ۸ دقیقه ارائه نمایند.که این پروژه ها توسط یک هیئت کارشناسان بین المللی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

مرحله دوم جایزه جهانی بهینه کاوی : فلوریدا، آمریکا – ۱۲و ۱۳ آذر ۱۳۹۳

مزایای شرکت در جایزه بین المللی بهینه کاوی

·         به رسمیت شناختن عملکرد سازمان، افراد و تیم های مسئول فعالیت های مرتبط با بهینه کاوی در هر سازمان (سیستم و فرهنگ بهینه کاوی سازمان)

·         ایجاد سطوح انگیزشی جدید برای انجام پروژه های بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) و دستیابی مبتکرانه به تجارب برتر

·         دریافت بازخورد از کارشناسان بین المللی در مورد چگونگی ایجاد رشد پایدار در رویکردهای بهینه کاوی درهر سازمان

·         آگاهی از تعهد سازمان  در حرکت رو به جلو ازطریق جستجوی تجربیات و دانش های نوین در سطح داخلی و بین المللی

تمام متقاضیانی که به دور دوم راه می یابند گواهی تقدیر دریافت خواهند کرد.

. فیلم ویدیویی مقالات ارائه شده متقاضیانی که به دور دوم راه یافته اند و نیز فیلم کامل مسابقه تجارب برتر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

تمام متقاضیانی که به دور دوم راه می یابند یک رمز عبور و حق استفاده رایگان به مدت یک سال را برای BPIR.com (بهبود منابع عملکرد کسب و کار) دریافت می کنند

راه یافتگان به دور نهایی و برندگان جایزه جهانی بهینه کاوی جایزه مسابقه را دریافت خواهند کرد و برنده نهایی علاوه بر جایزه، یک رمز عبور دسترسی نامحدود یک ساله برای BPRI.COM دریافت می کند.

راه یافتگان به دور نهایی و برندگان نهایی از طیف وسیعی از تبلیغات رسانه ای منطقه ای و بین المللی برخوردار خواهند شد.

 

 

logo-samandehi