بهره مندی از تجربیات موفق بانک های اروپایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از انجام توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ و فراهم شدن فضای مناسب جهت ایجاد روابط اقتصادی ایران با کشورهای بزرگ صنعتی، شاهد حضور سازمان های بزرگ بین المللی در بازار ایران خواهیم بود و در این زمان حساس سازمان های داخلی باید به فکر حفظ بازار  داخلی و هجوم به سمت بازارهای بین المللی باشند. 


این کار در زمان محدود پیش رو با سعی و خطا، کسب تجربه و بهبود مستمر امکان  پذیر نمی باشد و سازمان هایی که مسیر خود را برای مقابله با خطر حذف شدن از این کارزار پیشرو، استفاده از ابزار بهبود مستمر  قرار   داده اند محکوم به شکست می باشند. بنچ مارکینگ ( بهینه کاوی)، یکی از ابزارهایی است که سازمان ها می توانند با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بهترین خروجی را برای سازمان خود کسب نمایند. 


در این راستا شبکه بهینه کاوی ایران عضو رسمی شبکه جهانی بهینه کاوی (Global Benchmarking Network) ، با توجه به انجام نظرسنجی از متخصصین صنعت بانکداری در داخل و مشخص شدن حوزه های مورد مطالعه و منطقه جغرافیایی مناسب، نخستین تور بنچ مارکینگ ( بهینه کاوی) صنعت بانکداری  کشور ایرلند در حوزه های بانکداری الکترونیک، ارزیابی اعتباری، مدیریت ریسک،کارکرد استرات‍ژیک شاخص های کلیدی عملکرد و بهبود کسب و کار بازدیدی از بانک های برتر کشور ایرلند با حضور بزرگان بانکداری این کشور در نیمه دوم سال جاری با همکاری شرکت ایرلندی BEX  انجام می پذیرد. 


این تور نخستین تور یادگیری و عملیاتی پس از توافق هسته ای می باشد که می تواند شروعی برای بهره مندی بیشتر از این ابزار در زمان پساتحریم برای جلوگیری از عدم آسیب سازمان های داخلی در مقابل هجمه برندهای مشابه خارجی گردد. 

منبع خبر : http://mihansanat.com/NewsDetails.aspx?newsId=36713

logo-samandehi